Visst är jag snygg?

Nu har jag bestämt mig , jag ska inte ge upp så lätt längre . Jag orkar inte . Som tex karaten , det har blivit kaos där för mig , och jag som älskar karate (?!) Skolan går sådär och jag har inget socialt liv. Bloggen går dåligt. Men jag ska fixa detta. Jag ska börja säta rutiner på att plugga , göra sjukgymnast övningarna så att jag kan få en rellativt bra rygg i framtiden. Jag ska kämpa i skolan och bli bättre mäniska igentemot dem jag älskar. Jag måste bara hitta någonstans att börja.


På måndagen ska jag till läkaren och väntar även på att bli undersökt av skolsyster. Kommer nog inte bli några problem men ändå. På tisdag blir det sjukgymnastik . Ska även plugga massor idag. Ska försöka kontakta en extra lärare i skolan med. Musikalen är också en sak som jag måste sköta bättre.. Aja , snart börjar det.

Inatt sov jag hur som helst med såna grejer i håret som gör håret lockigt fast håret har fortfarande inte torkat så ska försöka blåsa det och sedan ta ut dem , nu ser det ut såhär :



Orkar inte vrida på bilden , försöker uppdatera bättre idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0