trött som tusan!

Jag avlider seriöst snart. Jag skakar och är hur trött som helst , jag håller för det första på att bli sjuk och sen så har jag ingen ork eller energi så kommer snart somna. Fast det får jag inte pga att jag måste plugga So som tusan nu inför imån . Kill me! Vet inte om jag kommer orka blogga mer sen idag så kan skriva lite om min dag så att detta blir ett ordentligt inlägg i alla fall.

Först vakna för att sedan gå till skolan , hade muntligt läxförhör och vi gjorde nån vidrig koskossallad (BLÄ!) därefter No och plugga ihjäl mig. På svenskan så läste vi och jag läste klart min bok så har bara en bok kvar i den serien som jag älskar (Beautiful dead)!! Lugnt matte (måste plugga..) och sist Idrott . Sen hem och skynda sig till Kristinedal för att simträna med pappa . Gick väl inte så jättebra men ja.. Sen åt jag där och gick hem and here we are. Ska plugga So och No .. och Svenska .. och Engelska .. och Hemkunskap ... OCH idrottssak... OMG..!

Kommentarer
Postat av: I S A - Foto, Stil & Vardag

Sv: Varsågod!

Är allt bra med dig? :)

2012-03-12 @ 19:39:18
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0