Massor med shopping

Jag är så sjukt trött och ska fixa mig i ordning och gå och lägga mig . Ska på konfa sak imån så måste smsa Elina och kolla när det är innan jag går och lägger mig.. Ska även på tjej middag imån och det kommer bli super mysigt! Gick upp 5 i morse för att åka till stan med Frida , Linda och EMELIE! (som fyller år!!) för att shoppa för de va rea och massor. Köpte en hel del och bilderna nedan visar vad jag köpte.  Vi var där från 06.30-09.30 ungefär och hade det extremt mysigt , sen till skolan och sen till stan igen för att shoppa med Frida , Ebba och Linda , därefter hem och PLUGGA!!


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Fin blogg,

Besök gärna min =)

2012-03-24 @ 08:02:12
URL: http://thelifebymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0