Godmorgon godmorgon


Godmorgon godmorgon! Känner mig så sjuuuukt seg men det här ska vi lösa. Vanlig skoldag idag , slutar runt halv tre , kanske stannar kvar på extra No , men vi får se. Ska hålla i en idrotts lektion och det kommer att bli kul , måste dock planera allt så att jag får ihop det . Ingen karate träning idag , skäms på mig , i know , men med Tidsnätverket Bergsjön (dem vi spela in filmen med) så ska vi på studiebesök till Sveriges television. Kommer säkert bli kul! Det är min dag , ska sitta lite tid vid datorn nu innan jag går till skolan . Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

fin blogg, allt bra ? ;)

2012-03-21 @ 09:48:54
URL: http://ponnymuppenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0