Godmorgon Godmorgon!

Godmorgon godmorgon! Man blir så glad av att vakna och fått massa snälla komentarer. You make my day! Jag är nyvaken och har liksom inte ännu bytt om från myskläder till "kläder" haha. Wierd det lät? Jag tänkte att jag kunde skriva lite om igår och kortfatta. Oliwer ringde så jag gick till Medborgar och träffade han och några andra. Sen drog jag , Oliwer , Victor och Elina till Elina för hon skulle hämta nått sen drog vi till medborgarhuset igen. Sen gick vi till dagiset och väntade på de andra och sen gick vi till Willys och Elina åkte kundvagn fram och tillbaka haha! Sen gick vi typ till en lekplats nära mig för dem har typ en studsmatta så det var rätt chill. Ska ta och svara på komentarer och sånt innan jag drar till träningen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0