Gårdagen

Har sjuuukt mycket att göra idag ni kan verkligen inte ana. Mitt rum ser ut som kaos , kläder överallt , saker överallt och ja , allting där dem inte ska vara .. Kan berätta lite om dagen igår , jag uppdaterade dåligt igår pga av många anledningar men såhär var i alla fall min dag.

Jag vaknade och bloggade och sen gick jag på träningen och det gick helt okej , ingen speciell träning för jag känner bara LITE träningsvärk i vaderna.. Därefter gick jag hem och satt vid datorn och så ringde Gisela och jag ville vara med henne , Daniel ,Elin och en annan tjej. Jag åkte till kviberg och mötte dem sen åkte vi hem till Elin och var allmänt flumma. Sen gick jag hem och mammas kompis var här så vi hade det jättemysigt och kollade på Melodifestivalen. Bästa låten vann fast enligt mig skulle placeringen varit Loreen , Dead by april , ulrik. Eller något liknande . Jag ogillade verkligen Dannys framförande. Sen skypade jag med Emil och sen somnade jag efter ett tag.

Kommentarer
Postat av: F R I D O N

Superfin blogg! ^^

Lust att göra ett bloglovin' byte? c:

2012-03-11 @ 11:16:03
URL: http://fridon.blogg.se/
Postat av: F R I D O N

SV; okej :)

2012-03-11 @ 12:13:50
URL: http://fridon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0