FML


Åh vad sur jag blir , jag nyser och är förkyld och har ingen röst kvar och min dator vill inte starta... (Sitter med mammas dator nu). Har tre lektioner idag och slutar runt 3. Jag har musikalteater idag så jag MÅSTE få tillbaka rösten för jag måste kunna sjuga! Och jag får inte bli sjuk för då får jag inte träna och jag får inte bowla. FML!
Så vi får hoppas på att min dator börjar fungera annars får jag låna mammas iphone igen för mammas dator är sjukt jobbig! Godmorgon på er förresten..

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hejhej!

Läget?

Har länkbyte hemma på min blogg nu i ett par dagar. Lust att ha ett länkbyte så är det bara att kika in & läsa informationen + lämna en kommentar under Drar Igång Länkbyten! :)

Ha det fint kram Cassie! :)

2012-03-13 @ 18:36:56
URL: http://cassandraibrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0