19/3


Gammal bild


Kom nyss hem från idrottren som var rätt så kul , dock sista beach volleybollen , nästa "idrottsprofil" så ska vi ha baseboll tror jag det var. På onsdag ska jag hålla idrotts lektionen och det kommer bli superkul , ska vara jättehård och sträng men ändå att dem ska ha kul , tyvärr kan jag inte tala om vad jag ska hålla i för vet att jag har några läsare som går i min klass så ja , efter idrottslektionen så berättar jag i bloggen. Har tyvärr inte kommit på en bra uppvärmning men jag kommer nog på något. Någon som kan/vet en bra uppvärmning / lek som man kan ha på en idrottslektion? komentera då! Jag ska sätta mig och plugga , sen ska jag ta en dusch och sen ikväll ska jag laga mat med mamma och pappa och det kan bli spännande! Och ikväll ska vi kolla på BREAKING DAWN! happy face!


Kommentarer
Postat av: Liniz

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på facebook kram



sök på blogg sharing bland grupper

2012-03-19 @ 16:47:14
URL: http://mylifeasliniz.devote.se
Postat av: Emmaaaa

Härligt blogg + bilder!

2012-03-19 @ 19:15:53
URL: http://elms.blogg.se/
Postat av: Mrs L

Maten var helt gudomligt god :0) det är inte sista ggr du gör det puss

2012-03-20 @ 09:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0