Bloggpause ... ?

Bild i repris
Hemma och äter lite för det var (som vanligt) äcklig mat i bamba. Höll på att seriöst dö på svenskan och So lektionen för jag frys . Tror jag håller på att bli sjuk.. FÅR INTE VARA SJUK PÅ LÄGRET! Har två lektioner kvar idag sen ska jag till mormor som sagt och handla lite i stan och kolla på någon invigning till något nytt hotell ..
Förresten , imån åker jag på konfa läger , tror jag har missat att berätta det men så är det. Så kommer hem på söndag eftermiddag. Kommer ha med kameran för att kunna ta bilder och mobilen. Kanske kan blogga via telefonen ? Vi får se . Annars blir det en bloggpause.. :(

Kommentarer
Postat av: ebba

sjukt fin blogg!

skulle vara supergulligt om du ville ställa en fråga i min frågestund på bloggen, puss!

2012-01-26 @ 15:06:54
URL: http://ebbakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0