min dag!

Seriöst de har varit de två bästa dagarna i mitt liv!.. inget bloggen behöver veta faktiskt haha .. men när jag kom hem fick jag skynda mig som fan .. de va 10 min kvar tills min träning skulle börja .. sjukt va? haha men hittade inte mina shorts så jag fick ta mina ''kill'' shorts som jag har när vi spelar ute.. asså seriöst såg helt mongo ut.. haha

i helgen så spelade jag cup med mina älsklingar.. alltså hela laget! vi slutade kanske på en 4rde plats och åkte ut i semi eller i kvart .. kommer knappt ihåg eftersom jag var jätte uppröd efter matchen .. vi hade våran gamla tränare som domare, seriöst va helt piss off på honom .. man gör inte så .. man gör inte att 13 tjejer börjar gråta.. idiot säger jag bara!


Men nu ska jag faktiskt in och duscha, så hörs vi efter jag har duschat såå kommer det säkert upp ett inlägg om alla hjärtas dag som är imorgon , hur taggar ni? kom med tips och förslag! :)



Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0