Make up store cover all mix pennorna

Har inte tipsat speciellt mycket saker i min blogg så tänker börja med det lite mer. Dessa tre pennor från Make up store som då heter " cover all mix" är pennor som jag använder dagligen.
Det är en rosa , beige och en gul penna. De olika färger neutraliserar olika ställen.
Ex den röda pennan neutraliserar blått (tex under ögonen) och den gula pennan neutraliserar rött .
Dessa pennor känns som trolleristavar och är kraftigt beroende framkallande.
245 kr från Make Up Store

Kommentarer
Postat av: Karind

härligt med något som verkligen fungerar!

Själv har jag aldrig hittat någon bra... :(

2012-02-28 @ 16:24:09
URL: http://karind.blogg.se/
Postat av: !

jag har dessa med och de fungerar jätte bra =0)

2012-02-29 @ 06:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0