Hiss

En sak jag hissar är faktist killar som bloggar. Jag menar , visst det är en hel del killar som bloggar men ingenting tillskillnad till hur många tjejer det är som bloggar. Det är nästan bara tjejer som är stora bloggerskor ärlig talat. Jag känner några få killar som bloggar och verkligen tycker det är kul. Och så finns det ju dem killar som säger "men att blogga är ju "bögigt och sånt la la la". För det första , det är NORMALT med att vara bög och verkligen inget fel på att vara det! För det andra , vad spelar det för roll om det är en kille som bloggar? Sjukt roligt att läsa killars bloggar ärlig talat. Själv följer jag nog 3 st kill bloggar.  Så jag tycker att allt fler killar ska blogga . Det är kul att blogga ! Det är faktist coolare för er killar som bloggar enligt mig. Jag menar : KISSIE , DESSIE , KENZA , FOKI , PAOW , BLONDINBELLA , ELIN KLING , EGOINA , TYRA , LINDA (SMINKBLOGG) SEN kommer typ Dennis M och Gaybloggen.   HISS TILL KILL BLOGGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0