hemma efter en goo träning

hej på er alla deas fina bloggläsare!
som dea kanske redan har sagt så ska jag gästblogga här under en kort period medans hon & linda är på hennes sommar ställe :)
Jag är född 98 , alltså är jag ett år yngre än Dea.. men har lärt känna henne genom mina bästakompisar Frida & Linda som går i samma klass som henne.. Dea & Jag är jätte bra kompisar till skillnad vad vi var för ett år sedan (:
Jag har tidigare bloggat på mina egna bloggar men jag har just nu bloggpaus på min egna blogg då jag inte har tid eftersom jag tränar handboll 3 dagar i veckan & har mycket med skolan och så .. men nu är det ju lov så nu har jag tid över att blogga på deas blogg! umm.. har inte så mycket mer att säga typ? kanske slänger upp ett inlägg om min dag lite senare ? vi hörs senare faktiskt .. ni får nöjda er med en jätte fin bild på mig själv ( nooot )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0