försvunnit?

har gjort blogginlägg med mobilen men de värka inte fungrea :/

har varit hemma i ca 2 timmar nu och bara slappat, min dator fungerade inte imorse.. min styrplatta va kaoz gick inte att strya så det blev inget inlägg via datorn .. tydligen kom inte mina inlägg upp från mobilen vilket var synd!
Känner redan av att jag  har träningsverk i armana , vi hade bänkpress på 10 kg och de va första gången vi gymade eller iaf för min del och jag känner att jag har årets tränings verk ...
Sista dagen idag för mig och bloggandet här , de var verkligen en kort period om man säger så 1,5 dag..
hoppas verkligen att vi kommer synas igen här.. funderar starkt på att börja blogga igen .. men har dock inget bloggnamn och har ingen stor lust att blogga på min egna blogg om man säger så ..
kanske starta en blogg med någon annan?
vi får väl se, men nu ska jag fortsätta slappa!


Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0