Bloggar från Anjas dator

Sitter just nu hemma hos Anja. Jag blev nästan klar med kjolen på mormors jobb . Vet inte vad jag ska göra ikväll men jag kommerväl på något. Annars kan man ju sova . Är sjuk och känner mig inte alls taggad på att göra något speciellt idag faktistk. Fick förresten biljetter till Göteborg Horseshow. Ska gå nästa tordag med Erica. Har en hel del planer inför nästa vecka som jag berättar senare idag när jag kommer hem. Tog stygnen och det kändes inte så mycket. Kanske ska till Allum om en stund med Gisela och Anja.

Kommentarer
Postat av: MADELEINE ♥

vilken härlig blogg du har! :)



kram ♥

2012-02-16 @ 16:33:13
Postat av: MADELEINE ♥

Vilken härlig blogg du har! :)



kram ♥

2012-02-16 @ 16:33:42
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0