Ang operationen

Godmorgon ! Vaknade precis , eller ja . Jag har varit halvvaken i ca 40 minuter eller någonting . Ska snart ta en smärtstillande innan det gör ont i tån igen.. För er som inte vet varför eller vad jag opererade så var det i min stortå då jag har nageltrång. Själva nageln växer helt enkelt fel vilket gör att det gör fruktansvärt ont. Har haft nageltrång sedan 1 klass eller något sådant. Detta var min 8 eller 9 operation i tåna.. Idag ska jag försöka plugga lite . Ikväll ska jag till "inte som du tror" . Den saken i Bergsjön. Imån ska jag till läkaren och bandera (?) om det. Får se när dem tar stygnen. Bloggar efter att jag har vaknat ordentligt och fixat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0