alla ♥ dag!


fuck it.. seriöst , vad är det för mening att fira alla ♥ dag? haha kanske låter som årets bitter fitta .. ( sorry mitt språk)
Men varför är de så speciellt just den dagen? varför inte visa lika mycket kärlek varje dag ? eller dela den kärleken man har just den dagen till alla dagar på året? kanske låter jätte konstig.. men alltså nästan alla dagens ungdommar är ''forever alone '' som man kallar det idag.. Jag kommer ihåg förra året då jag hade kille hur stolt jag var över att ha kille på den dagen .. inte för att vi träffades och så den dagen .. men jag kom ihåg  hur avensjuka alla var på mig för att jag hade en kille som brydde sig om mig! Vårt förhållande höll i ca 1 år och 2 veckor.. jag älskade honom mest på denna jord, och jag ville verkligen att det skulle hålla länge.. men ikkeee jag har haft kompisar som har hjälpt mig genom detta och jag har kommit över detta .. ÖVER TILL SAKEN .. fuck alla ♥ dag seriöst , jag  kan gå och köpa mig en egen choklad ask om de är så .. jag kan ligga och grov hångla med min kudde istället om de är så kommer jag göra det! VISA MER KÄRLEK MÄNNISKOR!

okejokej, va inte så sura efter detta inlägget .. det finns possetiva saker med de också .. jag vet att jag skulle vilja ha en kille som skulle komma och hålla om mig hela dagen imorgon.. vem skulle inte vilja ha blommor av den personen man älskar mest?

fuck alla ♥ dag , visa kärlek hela tiden människor... för när du kanske inte vet så är olyckan framme och du hade inte chansen och säga hejdå ..

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker detsamma! Varför ska man inte visa varandra kärlek hela tiden? En dag för det är så onödigt, bara affärer som vill tjäna extra pengar på allt skit de säljer då. Bättre att köpa en chokladask utan någon speciell orsak för att överraska. På den dagen blir det inte lika stor överraskning om det står rosor på bordet. Nej den dagen borde avskaffas!

2012-02-13 @ 23:22:10
URL: http://thatwierdkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0