1 februari

Sitter och har ansiktmask i ansiktet (som vanligt) och ska strax sätta mig och plugga. Har tre läxor tills imån men det löser sig nog. Träningen var bra och kommer ha sjukt mycket träningsvärk i magen och i låren. Vi har börjat träna inför tävlingar framöver och jag är så sjukt taggad. Måste bara lära mig att ta mycket stryk hehe. Ska försöka få med någon kompis till stan imån och fika . Får se vem jag drar med . Tänk ändå vad snabbt tiden går. Själv hatar jag februari månad men jag överlever. Tiden går ju trots allt väldigt snabbt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

2012-02-01 @ 22:03:02
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0