VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE haha

Jag menar JÄMFÖR!
Hejsan bloggen , har inte kunnat blogga på hela dagen i och med att jag har varit på typ alla sjukhus som finns i göteborg , helt sjukt , jag har en bruten tå , just so you know.. Nej men som ni ser på bilden som är tagen efter en timme efter det som hände så förstår ni nog hur ont jag har nu , jag kan knappt gå , fick rullstol på sjukhuset , den va dö skön , vill ha en sån hahah! Om jag inte kan gå imån heller så ska jag tvinga pappa att fixa en sån till mig haha! Ingen träning på 3 veckor , inte kul! Aja , ska äta lite nu , har inte ätit nått vettigt på hela dagen !

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Aj!! Det där varken såg eller lät särskilt nice. Hoppas du slipper den värsta smärtan o svullnaden snabbt.

2011-09-19 @ 21:52:38
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: lina

vad har hänt med din andra tå ? :/ svara gärna i ett inlägg/videoinlägg och förklara! :)

2011-09-21 @ 09:59:21
Postat av: Anonym

vad har hänt med den tån som inte e bruten (nageln?)

2011-09-22 @ 12:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0