Sköljer av mina känslor

En trött bloggerska här , jag känner verkligen inte för att göra någonting , vill egentligen bara stanna hemma imån och kolla på vampire diaries . Jag känner bara att jag snart faller ihop , helt sjukt , trött på allt. Kan dock aldrig på nog av mina aldra bästa vänner , men detta är på gränsen , nu saknar jag bara tiden då jag och min förra pojkvän bara kunde sitta och kolla på film eller bara prata av sig om allt möjligt. Men life goes on..
Jag ska ta en dusch nu och skölja av alla mina känslor och sen berätta om allt roligt som hände på musikalen :)
Pok<3

Kommentarer
Postat av: Yohanna ♡

Är det din bild? Snygg iallfall :)

2011-09-06 @ 20:49:03
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0