Hello kitty

Tjenare , om 30 minuter så ska jag vara i skolan och då har vi hemkunskap :D kommer dock inte ihåg vad vi skulle göra på hemkunskapen men vi får se vad det blir så lägger jag upp bilder sen :) Jag är jätte trött och sur idag så vi får se hur detta går asså .. Ska vara kattvakt idag så ska typ bara ge min mormors katt mat och lite sånt :) Och juste , ang bilden så är det så att jag tycker det är lite kul att jag kan använda mina egna (själklart) , min mammas OCH min 6 åriga systers kläder haha xD Om jag köper "barnkläder" har jag nog str 150 och på tröjan på bilden är det 116 :D Lovade Frida att ha på den idag så ska strax ta på mig den :D

Kommentarer
Postat av: Emil Ek

hahahha najs ! :D inte lite för liten duvet? :D<3

2011-09-12 @ 09:19:41
URL: http://emilek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0