Beslutsångest

Ush vilken gammal bild på mig , jaha jag bjuder på den ;)


Jag har världens jobbigaste beslutsångest känns det som , för min kompis ska ha match i kortedala om 15 minuter och jag försov mig men samtidigt kan jag knappt gå för mitt knä gör så sjukt ont! Och jag måste fixa en massa hemma . Så jag har en hel del just nu helt enkelt. Jag måste även mejla min lärare om att jag kan få skriva ett prov på torsdag för jag var sjuk när det var . Jag måste tvätta och massa , Äsh , jag skyndar mig som sjutton nu , puss

Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Detsamma :) Är allt bra med dig?

2011-09-18 @ 16:12:20
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hejsan! Hoppas att du har haft en bra helg, det har jag haft! :)



Jag tänkte bara kolla med dig om du skulle vilja hjälpa mig lite? Jag kan absolut inte bestämma mig vilken bild jag ska ha som profilbild på FB! Pls heeelp :) <3

2011-09-18 @ 20:53:29
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0