Varning för känsliga läsare

bild från igår
Har inte kunnat sova på typ hela natten för att drömt hemska saker och att det har känts som om att jag ska spy..
Så idag är jag hemma från skolan. Har ännu inte vågat äta eller dricka något heller. Bättre blir det ju inte när jag fick typ nära döden upplevelse igår. Jag drack fanta och så fick pappa mig att skratta så satte jag fantat i fel strupe eller något så började det rinna ut från näsan och jag kunde inte andas så fick årets panik , kunde inte se eller höra någonting just då.. Så ingen fanta för mig iaf.. Så nu kan jag vara hemma och plugga hela dagen och ta hand om mig själv. Vet dock ännu inte hur det blir med musikalen..? Vi får se. bloggar när jag är piggare och mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0