Home

Detta kommer att bli min dansoutfit på träningarna och det kommer att bli så kul! Plus att det e snyggt *blink*
Hemma från skolan och hade typ världens roligaste No lektion asså! På något sätt lyckas jag , Frida , Linda henne att prata om något annat haha! Men kul var det. Diskuterade en hel del region haha! Så ska bara läsa igenom No saken och skriva lite sen är jag klar. Så jag ska bara fixa lite i mitt rum sen ska jag fixa mat och göra lite läxor innan min kära mor och min syster kommer hem. Bloggar efter jag har pluggat.

Kommentarer
Postat av: Hannes

Det var inte bara du, frida och linda som övertala henne jag var också med och hjälpt till ;-)

2011-11-11 @ 16:43:29
Postat av: Jovanna

fin outfit! och kan du hjälpa mig med en grej?? Jag behöver hjälp med att välja en bild så jag undrar om du kan hjälpa mig med att välja en bild dom finns på min blogg? <3

2011-11-11 @ 18:49:41
URL: http://onlyjovanna.blogg.se/
Postat av: linda

Aaa , vi va bäst!!!! :D <3

2011-11-11 @ 20:59:59
URL: http://linddiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0