stress och kort stubin

Hemma från skolan men ska tillbaka för att hämta min syster . Lååååång dag i skolan och var och är verkligen inte på humör . Min stubin är sjukt kort idag och det vet dem som var i min klass idag. Idag ska jag ha träning och sen ska jag på BIO PRÄMIÄR PÅ BREAKING DAWN. Längar sjuk mycket. Förresten så igår så fick vi veta vilka som ska vara solister och vilka som ska sjunga duett. Det blev jag och Sara som ska sjunga duett så är sjukt glad över detta.
Sen så är Arvid min danspartner och det kommer bli så kul! Berättar mer ikväll om jag inte hinner blogga innan jag går till träningen . Puss<3

Kommentarer
Postat av: beccis

vilken sorts vinterjacka tycker du man ska satsa på i år? :)

2011-11-16 @ 17:02:55
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0