Om gårdagen

När jag väl kom hem igår så gick jag och la mig. Så sjukt trött var jag. Jag kom hem runt 12 inatt så mamma var inte så glad efteråt .. Hur som helst så hade jag det jättekul igår haha! Först så gick jag hem till Sara och sedan så åt jag där och sen åkte vi till Meths (vet inte hur de stavas) och lyssnade på tre olika band. The Screwthis och Sweet ride , sen vet jag inte vad de tredje heter (?). Max frågade om jag ville sitta på hans axlar och det hade jag inget emot i och med att jag inte såg någonting annars. Ja då gick han upp på scen med mig på hans axlar och gud vad jag skämdes !!!!! Sen efter konseren så gick vi hem till sara och sen drog jag hem. Och nu är jag helt nyvaken men här kommer lite bilder från igår.
The Screwthis
Sweet ride!
And me :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0