om gårdagen

Tänkte ta och börja dagen med ett ORDENTLIGT blogginlägg ! Igår hade jag en rätt stressig dag faktist. Först var jag  som sagt i skolan. Så fick vi massa läxor. Asså helt seriöst får snart ingen fritid! Ska bli skönt att gå ut skolan sen! Men ja , sen så hade vi bild och vi höll på mer lera och det gick faktist helt okej för mig så va rellativt nöjd. Sen på spanskan gick vi igenom provet och vad jag behöver öva på. Sen skyndande jag , Linda och Emlie oss till Godistappen och köpte godis , pringels , skumgummitomtar till Frida som hon fick eftersom vi åkte till henne igår. Hon är ju nyopererad så var lite knasig om man säger så haha. Och idag ska jag till Liseberg med Gisela så det kommer att bli kul! Bloggar mer i skolan för detta blev ett lååång inläg hähä.
Blommorna i lera
Lägger ut fler bilder sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0