Konfa strax

Morsning korsning :D . Är vaken och känner mig rätt pigg trots att jag inte kunde somna inatt haha! Komiskt faktist , när jag kom hem från träningen igår var det ändå jag ville att sova och sen när klockan blev typ 21-22 så blev jag hyper och vid 00.00 jag ba : går klockan fel? haha. Helt sjukt. Men i alla fall så idag så ska jag på konfasak. Ska försöka blogga där ifrån , men får se hur det blir.. Och sen åker jag direkt typ till stan med mormor för att julhandla. Kommer bli sjukt skönt när allt sånt är över. Har en massa saker som jag MÅSTE köpa och inte har vågat i och med att jag måste spara till julshoppingen hahaa. Men nu måste jag fixa mig i ordning . Adios!

Kommentarer
Postat av: elin

Fin blogg , sorry om du inte gillar sånna kommentarer ,

2011-11-27 @ 10:05:07
URL: http://e
Postat av: iiiden med 3 i

ha en bra första advent ! :D

kram

2011-11-27 @ 14:25:31
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0