Julkänsla

Snart lucia ju . Förra årets lucia , ser ni mig? haha :)

Godmorgon på er ! Nu är det den 20 november , herre Gud vad tiden går fort asså! Hur som helst så igår så var min syster hos en kompis som hon skulle sova över hos , pappa jobbade till efter tolv nångång och mamma var ute med några kompisar så det var bara jag och Tula (min hund) hemma så jag kände mig extremt forever alone haha! Så jag gick och la mig och det känns som att jag har sovit i 43 timmar eller nått haha! Idag ska jag till kyrkan med Elina och sen vet jag faktist inte , antagligen plugga..

Kommentarer
Postat av: pessys

Checka gärna in min blogg! :D

www.pessys.blogg.se



fin header du har btw!

2011-11-20 @ 12:34:11
URL: http://pessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0