i hate mondays

Jag HAAAAAATAR att inte kunna sova på natten, särskilt inatt. Jag kunde verkligen inte sova. Somnade lite innan halv 3. Och jag ska upp halv sju på morgonen igentligen (?!). Gick upp kvart över sju idag istället. Kommer säkerligen att somna i skolan . Men vad ska man göra ? Bara ligga och stirra upp i taket i 4 timmar? Idag ska jag ha hemkunskaps prov och sen senare på eftermiddagen så ska jag till idrotten så jag är med 45 minuter ungefär ist för 90 minuter pga att jag ska till tandläkaren. Sen efter det så vet jag faktist inte vad jag ska göra. Trött människa här , känner mig som en zombie.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Va jobbigt.. jag har också svårt för att sova, allt blir ju så himla jobbigt :/

2011-11-14 @ 14:34:48
URL: http://cookieetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0