home

Mumsig varm choklad med grädde och marshmallows
Hemma från bion och det var så sjukt roligt faktist. Tredje gången på EN vecka jag går på bio , Kul! Vi (jag och Hannes) kollade på "In time" och den var faktist bra. Dem hämtade mig vid 17.15 tiden och vi var vid bion runt kvart i och sen så fikade vi lite och det var super mysigt! Därefter gick vi in och såg på filmen. Och sen fick jag sjutts (hur det nu stavas..) hem och gick ut med vovven och nu så sitter jag hemma och bloggar :) Försökte blogga från bion med det gick inte , fråga inte varför för det kan inte jag svara på... Ska sätta på lite skön musik och plugga lite tror jag *blink*

Kommentarer
Postat av: Hannes

Yaay :-) <3

2011-11-19 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0