hemma från Familjedagen

Äntligen hemma! Har hänt lite smågrejer idag och det har varit kul och sen ska man göra lite mindre roliga saker efter att jag har bloggat klart.. (städa och plugga). Vi gick runt och sen käkade vi på nån grekisk , persisk restaurang och det var så sjukt gott asså! Sen gick vi på Bio och kollade på "Savannens hjältar" och den va helt OK om man säger så haha . Sen gick vi och åkte Big Glenn som någon hade rättat mig i , i mitt förra inlägg , sak samma. Mamma höll på att dö och det va coolt fast lite läskigt om jag ska vara ärlig *blink*. Sen åkte vi hem och nu är jag hemma och bloggar , här kommer lite bilder:
Big Glenn

Kommentarer
Postat av: Jovanna

hej, tycker du att mina julklapps tips är bra? checka in min blogg och kommentera vad du tycker :)



åhh va söta du och din syster är :) och mummss, god mat!! :)

2011-11-13 @ 21:37:36
URL: http://onlyjovanna.blogg.se/
Postat av: elin

mysiga bilder!

2011-11-14 @ 13:23:28
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0