dear homework , i hate you

Hemma och är så sjukt trött. Ska skriva klart min deckare (svenska sak) , Engelska läxa , ska börja med So läxan och sen lite spanska.. Och sen matte? Ja , har som sagt en hel del läxor. Dör snart. Funderar på att ta ledigt eller aa , sjukanmälla mig bara för att kunna vara hemma från skolan en dag och bara plugga. Skulle faktist behöva det. Har även haft en "turdag" NOT , för jag hade träslöjd och skärde sågen på mitt finger och lite sånt haha , smidigt , i know. Nu ska jag plugga lite så jag får träna sen . Längtaaaaaaaar , TAGGA TAGGA

Kommentarer
Postat av: olivia :)

sv: tack desamma! :)

2011-11-30 @ 15:45:12
URL: http://oliviamelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

skar*

2011-11-30 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0