Dear friends


Har haft så många vänner i mitt fjortonåriga liv. Men jag har bara haft EN bästa vän som jag alltid har kunnat fråga om hjälp , kunnat prata med och alltid varit vän med. Vi har varit kompisar sen runt 2 års åldern. Vi har bråkat och haft pauser. Men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Främst nu så menar jag min "halv syster" Nicole!  Men jag har mycket andra superbra vänner som tex Frida , Linda , Hannes och många fler. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan mina vänner. Antagligen skulle jag vara normal ?? Har så många minnen med så många vänner. Tyvärr så har många av mina "vänner" kommit och gått men dem som är äkta och helt underbara är de som alltid finns vid min sida och vad som än händer så kan man prata med dem! Thats the real friends!

Kände att jag behövde skriva av mig lite . Älskar verkligen mina vänner och det är dem som jag har delat dem mest roligaste minnerna med! Kanske ska lägga upp lite gamla bilder? Skulle det vara trevligt?


Kommentarer
Postat av: felicia

jag tyckte att det var så roligt att så många svarade på frågan jag ställde igår. Så idag tänkte jag istället fråga vad ni gillar för kategori på blogg. Tex: Fotoblogg, modeblogg o.s.v! :)

kramisar!

2011-11-14 @ 18:39:38
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Hannes

Jag kommer alltid finns vid din sida <3 !!!!

2011-11-14 @ 21:17:57
Postat av: Gabriella

Tack desamma :)

2011-11-14 @ 21:25:58
URL: http://gabriellasollenius.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaa lägg ut

2011-11-15 @ 16:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0