Dålig uppdatering ..

Hann inte blogga i morse då jag hade lite brottom då jag vaknade . Hur som helst så kan jag berätta lite ifrån gårdagen. När jag kom hem från skolan så fixade jag mig i ordning och sen åkte jag och mamma till stan och fikade på Expresse house och sen kollade vi som sagt på Breaking Dawn , och ja den var bra! Men att dem från början ville ha 15 års gräns? vilket skämt! Och böckerna är mycket bättre ! Sen kom jag hem och gjorde mitt fina inlägg som är under haha! Och idag har jag varit i skolan , har precis duschat så ska fixa mig i ordning och plugga och städa mitt rum innan jag ska åka till stan och ta en fika med min moster och så ska hon hjälpa mig med spanskan. Bloggar innan jag åker och lägger in lite bilder , puss

Kommentarer
Postat av: Hannes

Vem är hon??? <3

2011-11-17 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0