vädret är skummt

Hejsan bloggen ! Kom precis hem från skolan :) Ska snart sätta mig och äta tror jag , behöver massa energi till sista musikalen innan genrepet och showcase! Ska verkligen ge allt nu! Hur som helst. Snö , regn , solsken , hagen , solsken och åter hagen , så har min dag varit hah! Och våran klass städade i detta väder , ush! However , lyssnar nu på musik och ska sätta mig och plugga om Oliwer inte kan göra något , känns som att vi nästan aldrig träffas nu för tiden :( Men det löser sig , snart är det sommarlov och då ska vi vara med varandra typ så ofta det går ,,, Hur som helst så ville jag bara berätta det och på Idrotten var den en tjej i 9an som höll våran lekton , vi hade fotboll och jag tyckte det var en jättebra lektion! När vi spelade match så gled jag på mitt knä x) Lite fail men iaf så ska nog tejpa det på träningen för en idiot slog med (påskoj) på knät så har lite ont nu men det ifxar sig , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0