Utmana inte ödet

Hejsan everyone! Håller just nu på att fixa mig känns helt okej älskar mitt hår för tillfället kan äntligen platta mitt hår för skulle ha vågit på showcase så ja,, idag ska jag nog inte göra så mycket , dissa en kompis , känner mig så elak men om jag säger åt honom att inte säga "kbry" annars dissar jag honom i en vecka och kans skriver det får han la skylla sig själv, Right ? Idag sk jag försöka springa på Vikzan så att jag kan få min vinst ;) Skall även träffa mitt ex en liten stund på rasten , måste ha glömt att berätta att det tog slut två dagar efter min bloggpause startade... Men nu vet alla iallafall :) Men nu ska jag försöka välja några bra kläder för detta märkliga värder??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0