Sjuklingen jag

Godmorgon alla , hur är det med er? Hoppas ni har har det jättebra för jag är fortfarande sjuk , vilket inte är kul :/
Kommer antagligen att missa en träning pga av det med :/
Och jag reser mig typ hela tiden för snabbt på att det snurrar i huvudet och sedan faller jag ihop det är jättejobbigt!
Jag är varm och kall till och från :/ Och har jätteont i magen + att det känns som att jag är sjuk , så tror inte det är någon idé att jag tränar idag tyvärr :/
Hur som helst , har massa tid över för att städa och ha ansiktsmask , duscha länge och sådant , det är rätt awesome!
Men nu ska jag ta på mig lite rena kläder (sitter fortfarande i mjukis som jag sov i ) Så jag antar att jag bloggar om en stund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0