Showcase är igång!

Hejsan alihoppa! Nu var det allt några dagar sedan jag bloggade , men nu är allt verkligen på topp , eller ja förutom skolan , det är katastrof i skolan haha , vi har hälsovecka och jag vet inte om vi ska ha vanliga lektioner eller inte :o
Men det får vi väl se i guess. Snart blir det spanska eller någon annan häslo sak hehe. Hur som helst så var det första två showcase föreställningarna igår , wonderful! Allt gick jättebra :) Var dock inte så mycket med min grupp igår , min grupp förvirrar mig starkt (eller iaf vissa av dem) , så jag var med en sjukt snäll kille som heter Arvid och en som heter Jonas :) Fick ett gott skratt igår verkligen haha , och dem yngre tjejerna är lite speciella haha! Men trevliga ! Men nu ska jag fixa mig innan jag går till skolan. Är dock fortfarande extremt trött från igår haha ;)
Här kommer iaf en bild på min fina Frida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0