onödigt inlägg , , , typ

Hejsan bloggen , jag är jättetrött så jag kortfattar bara min dag och detta blir ett rätt tråkigt inlägg för jag är som sagt trött och har inga bilder att lägga in så ah ..
Hur som helst , min dag var som sagt i skolan , sen åkte jag till stan med en kompis och handlade födelsedagspresenter till  en kompis så aa , längtar redan till att hon får den , funderar faktist på att behålla det själv haha nej x)
Får dock som sagt inte lägga in det i bloggen för då kanske hon ser vad det är ;)
Iaf sen så chillade vi hemma hos mig och efter det så kom Gisela hem till mig och vi spelade tjejsnack och Mattias vann! Helt roligt! Och sen är det typ nu , så det är liksom inget kul hehe!
Igentligen ett onödigt inlägg , i know , but however ;)
Och så träffade jag Älskade Adam , saknat honom så jävla mycket asså!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0