När man är sjuk så måste man nästan..

Brukar du komma i tid: Nästan ALLTID
Vad hade du i din mun senast: Min mobil x)
När mår du bra: När solen skiner och jag får godis!
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Sjuk
Kan du laga mat: ja
Vad pluggar du: Sommar lov <3<3
Vad tycker du om fötter: Hmm.. Dom är bra att gå med?
Är du smart: Absolut!
Vad har du på dig: Kläderna från danmark (visar senare)
Är du aktiv i skolan: Jaa
Vad saknar du: Godis..
När och varför grät du senast: För jag är sjuk och missar en träning x)
Var det pinsamt att svara på det: öhm nej
Hade du en bra kväll igår: Helt okej
Din favoritdryck på morgonen: Smoothie.
Vad ska du göra i sommar: Hänga med Kompisar åh vara på sommarstället :)
Är du nöjd med ditt liv: allt är rellativt 
Vad vill du jobba som: Modell , frisör/stylist
Har du tråkigt just nu: Ganska
Vad gör livet värt att leva: Alla mina underbara vänner!
Vad i livet ångrar du: Det behöver vi inte ta upp här ;)
Är du musikalisk: Yes har gått på balettakademin i göteborg på musikal sen jag va 6 tror jag x)
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Udda men ändå inte
Är du bortskämd: det vet jag inte riktigt
Är du trött: Jao..
Vad gör du imorgon: Vara hemma från skolan antagligen

Din första
Operation: Nageltrång...
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Nicole<3
Första priset: Kommer inte ihåg
Första sporten du började på: Balett
Första husdjuret: Hunden Tula (har ff henne)
Första semestern: England ( vart i mammas mage då)
Första konserten: Balettakademin om man säger så
Första kärleken: Jimmie x)

Favoriter:
Filmer: Jag gillar typ allt
Tvprogram: ingen aning
Musik: All möjlig
Drink: i dont know
Kroppsdel (på kille): ögonen (är det en kroppsdel??)
Sport: Karate
Plagg: Hm, allt från klänningar till mjukisar.
Skola: ?
Bok: Älskar ju massa böcker "/

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: fortsätta blogga
Lyssnar du på: Nrj
Väntar du : Bättre tider? nej men på mamma
Tittar du på: Skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage :)
Busig eller lydig: Busig (:

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-25 @ 17:10:23
URL: http://jennica.spotlife.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-05-25 @ 17:57:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0