My day

Hejsan bloggen , känner mig så himla rastlös , helt sjukt faktist! Har lust att bara gå ut i detta skitväder och springa (träna) eller vad som helst bara vara jag och ha kul i regnet! Hatar regn till och från men just nu är det underbart ibland hihi . Kanske inte var så kul på hammarkullsfestivalen när jag och Sara åkte dit men men , tog typ 1 timme innan vi till slut hittade min kära mor . Sen åkte vi hem och käkade på en resturang i närheten och käkade pizza och jag har fortfarande sådan ångest !! Drack samt Fanta till det , för vaffan , vatten är inte gott till :(
Och så kommer man hem till Sara och så kollar vi på scary movie 2 och lite på trean men tröttnade och så sitter hon och käkar jävla kakor och jag måste säga nej , morr , inte kul alls!
Ska nog hur som helst städa rummet lite , snacka lite med Mattias om han är inne på Facebook Puss
Bild på mig från härromdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0