My day the 31 maj

Hejsan bloggen , har precis ätit så tänkte berätta lite kortfattat om min dag :)
Den började med att jag gick en tipspromenad som var 8.5 km lång , extremt tråkigt! Sen typ åkte jag och Gisela hem till mig och vi gjorde en musikvideo hahah! den blev fail och sedan så kom Mattias och vi var med varandra och vi typ ehm gick runt och chilla sen boka jag plats på bussen till Fun city den 29/6 så det är dagen efter min födelsedag thihi :D Och sen drog Gisela och Mattias så jag ringde Adam för att va me honom en stund och sen va jag tvungen att vänta på honom för han skulle till ett ställe och sen fick jag fixa en sak så jag hann inte till Mattias träning för jag hade mer eller mindre lovat att jag skulle titta eller nått men min mobil laggade sönder .
Juste , var med Adam , V-L och Isabelle , skitskön tjej , jättetrevlig hehe :)
Nu blev detta ett långt inlägg så aa haha!
Puss

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en ny tävling å min blogg där du kan vinna produkter från Nivea.

Delta gärna=)



http://www.lovemercury.se/?p=3294

2011-05-31 @ 22:35:50
URL: http://www.lovemercury.se/?p=3294

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0