mår bättre nu

Hejsan bloggen nu mår jag lite bättre har druckit en del vatten så nu är det bättre , dock så måste jag bli frisk tills imån för så är det Hammarkullsfestivalen , och jag och Sara MÅSTE gå dit ! Kommer ihåg förra året så var det jättekul vi var säkert 20 pers som var där och sedan åkte till gamle och chillade , och det var vid det tillfället som jag blev extremt kär i mitt ex , saknar en del av det vi hade men men :) Det höll i 350 dagar så det vart liksom väldigt seriöst men på slutet så blev det bara massa skit så det tyckte vi båda att det inte funkade :/
puss

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Sv; tack detsamma!



allt bra? =)

2011-05-26 @ 15:36:34
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0