Magbild x)

Nu har jag käkar lite och nu ska jag berätta lite kort om min dag :)
Jag fixade lite hemma och Gisela & Miriam som sagt kom hit och så typ var vi med varandra och gjorde kornflakesgodis och åt upp det sen ville jag och Gisela gå som sagt på en kompis fotbollsträning hihi .
Så det gjorde vi och när vi var där i lite över en timme så var det ju himla kallt och så regnade det och på det fick jag en boll på mig x) En bombning så jag hade lite ont men inte så haha! Ursäkta magbilden men det var faktist nördvändig!
På den bilden så hade det gått några minuter från att bollen hade kommit på magen x)

Kommentarer
Postat av: Mirza

Trodde du typ slogs med gisela xD

2011-05-29 @ 20:20:47
Postat av: Mirza

Trodde du typ slogs med gisela xD

2011-05-29 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0