Läxor dödar mig helt seriöst!

Godmorgon! Nu har jag varit vaken i ca en timme och det känns fortfarande som om jag ska svimma av trötthet :( Och det får jag ju inte göra för första lektionen är det engelskaprov! Tror typ jag kommer att dö , men det går nog bra! Denna gången kan jag i alla fall grammatiken som jag alltid innan haft problem med! Och sen måste jag plugga på rasten för har inte pluggat alls på Spanska som jag erkänner för jag har inte hunnit , allt har varit för allt annat , matte,no,svenska,So med mera , ni fattar .. Men nu ska jag gå och byta om till mina ROSA byxor för tydligen ska Linda och Frida ha på sig sina ONE PIECE åhhhh jag vill också ha en , så då ska jag ha en rosa tjocktröja och mina rosa byxor , lite lame jag vet x) Men nu måste jag iaf gå och fixa lite ;) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0