Kärlek till dig Linda <3

Hejsan , har för drygt 30 min sedan varit hemma och bråkat med min pappa (på skoj) och nu håller jag på att fixa mig ;) Sen klockan 4 ska jag väl gå till träningen eller ja kanske runt kvart över fyra men skit i det :)
Sen blir det BARA att packa och att städa OCH att plugga shit har en del läxor att göra , men det kommer jag fixa självklart. Får väl ändå hjälp av morfar då jag sovar över hos mormor och morfar från Torsdag - Fredag för på morgonen så kommer jag ju åka med mormor till DANMARK! Är taggad som sjutton  ! Men nu måste jag fortsätta att fixa med maten ;) Älskar samt denna bilden på mig och Linda<3

Kommentarer
Postat av: linda

<3 älskar dig också

2011-05-18 @ 15:28:41
URL: http://linddiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0