ingen mer showcase för iår..

Godmorgon , vaknade som vanligt lite senare än vad ska skulle skulle gått upp 06.30 men gick upp 07.30 så aa haha! Är jättrött från igår , men önska det fanns fler föreställningar att göra ... :(
Och det var så himla synd att säga hejdå för att ska ju inte på "sommarlägret" tur att de flesta ska fortsätta då ;)
Hur som helst här kommer lite namn som var men på showcase Arvid,Elina,Jonas,Wilma,Elvira,Evelina,Alva,Elvira,Anton,Kevin,Sara,Maja,Hanna,Pontus,Rebecca,Erica,Maja,
Oscar,Andres,Hanna,Julia,rebecka med mera , det var typ dem jag kom på för tillfället hahaha! x)
Ska kolla om jag det togs några fina bilder från showcase isånnafall lägger jag in dem. Jag tog dock inte med min mobil för det blev jobbigt haha , eller så var jag bara lat , men hur som helst så ska jag skynda mig att fixa mig så ses vi senare , puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0