DANMARK - bilder & annat

Har ju som sagt inte än berättat om hur det var i danmark och lagt upp kort , tog dock inte så mycket kort så ni får nöja er med dem jag tog , min kamera är trasig så kan tyvärr inte ta bilderna därifrån utan från mobilen . Visar upp kläderna senare idag då jag mår bättre  Ska kortfatta dagarna och lägga in bilder här börjar det:

Dag 1 - jag och mormor åkte buss dit och när vi kom fram packade vi upp och vi gick på ströget (vet inte om det stavas så men hur som helst) så var det tydligen en röd dag eller något så det mesta var stängt men vi köpte solglasögon :) jag fick två par AND I LOVE THEM! synd att solen inte har kommit hit än .. :(
Men där kunde jag använda dem för det var så fint väder men sen så fixade vi och lite sånt.
Och så gick vi på Tivoli JÄTTEROLIGT!





Dag 2 - Vi gick på ströget och shoppade en hel del och gick runt lite överallt , vi träffade på en jättestor engelsk mastiff (kolla bilden nedan) inte så bra bild men alltid något. Och sådant , jättefint väder och fick en hel del färg också!



På bilden sitter jag bredvid honom och han är ju VÄLDIGT mycket större än mig!

Dag 3 - då gick vi bara mest runt lite innan vi steg på bussen =0)
När vi åkte buss på vägen hem så åkte en fågel in i bussrutan , sjukt läskigt!

Här kommer lite till bilder :)




I en kyrka (dag 1)



Jag utanför kyrkan



Jensen´s




Hehhe!






Det var en hel del cyklar i damnark!!!!!



Den åkte jag på Tivolit


Det var allt för nu , bloggar senare om jag mår bättre puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0