24 maj

Nu har jag Lunch och det är äcklig mat som vanligt i bamba , suck . Händer faktist inte ofta att det är god mat här :/

Men man överlever liksom hehe. Hur som helst skulle ju berätta vad jag skulle göra idag , jo , förutom skolan så blir det väl att kolla lite på kläder på nätet , plugga och städa och kanske rensa min gaderob om jag orkar *ängel*
Vi ska få besök av någon från någon forskning idag eller nått så får skynda mig hem från skolan och prata med denna person hehe :) Det ska bli rätt kul x)
Får se om jag hinner träffa Sara idag med , vi får se hur det blir , är även jätteledsen för jag har inget batteri på min mobil så kan typ inte smsa med folket ;( Men nu ska jag fortsätta att äta så att jag inte får huvudvärk på nästa lektion , måste ta med mig frukt till skolan så att jag slipper få huvudvärk för att jag inte klarar av att äta bambamaten :(
Jag vill käka pannkakor !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0